2 ting
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Der er to ting jeg gerne vil sige, det ene er at i fortæl din historie der kan man altså ikke kommenter deres indlæg er det meningen eller. og for det andet jeg ved godt det har været oppe. men var det ikke en mulighed at vi fik en brevkasse ung til ung hvor der sad nogen unge som har prøvet en masse forskelligeting hvor man kan få råd fra dem. hilsen Kathrine.

Svar:
Hej Kathrine,
''Fortæl din historie''
Du spørger om det er meningen, at man ikke kan kommentere indlæg i ''Fortæl din historie''.  Ja, det er menigen, men det er lige blevet lavet om, så derfor kan du godt have oplevet tidligere at det har været muligt at skrive en kommentar.
Vi oplever at mange har haft rigtig svært ved at se forskellen på debatforum og ''Fortæl din historie'', og derfor bliver der ofte uploadet korte indlæg der mere er spørgsmål eller debatoplæg, end det er fortællinger.
Vi har derfor besluttet at gøre forskellen endnu tydeligere ved at fjerne muligheden for at give en kommentere på indlæggene i ''Fortæl din historie''. Det vil sige at man fremover skal lave sine indlæg i debatforum, hvis man ønsker en eller anden form for svar eller kommentar på sit indlæg. Det er i stedet blevet muligt at "like" en fortælling eller et digt.
Læs mere i stuens blog og skriv gerne dine kommentar hertil - både hvis du syntes det er en god ide og hvis du syntes det er en dårlig ide.
Ung-til-ung
Og, vedr. dit spørgsmål omkring ung-til-ung brevkasse, kan jeg fortælle, at der kommer til at ske en masse af nye ting her i løbet af foråret og frem til sommer. Der bliver sat mere fokus på ung-til-ung rådgivningen både gennem udviklingen af nye chats samt gennem en bedre opdeling på sitet i forhold til ung-til-ung rådgivning og voksen-til-ung rådgivningen.
Vi opretter en tråd her i løbet af et par uger hvor du og andre unge kan kommer med jeres ideer til hvordan vi kan gøre Cyberhus endnu bedre :-)
Håber det var svar på dine spørgsmål
- og de bedste hilsner herfra,
Anni M.:-)
Cyberhus