1-1 chatten
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Cyberhus.
For et par dage siden ville jeg gerne ind i 1-1 chatten.
Der stod at den var ledig, men da jeg havde skrevet alder og det, og tryllede på knappen for at komme videre
skrev den:
intet chatrum oprettet.
Hvorfor det?
Hilsen Pigen

Svar:
Hej Pigen
Jeg kan godt forstå at du undrer dig over at du ikke kunne komme igennem.
Jeg tror der er sket det at en anden ung er kommet ind foran dig i køen mens du har været i gang med at skrive alder og køn. Det kan nemlig godt se.
Hvis det sker vil der ikke længere være et rum ledigt.
Det virker måske lidt ulogisk at man på den måde kan springe over i køen. Men når systemet er sådan bygget op er det for at sikre at der ikke er nogen der kommer til at blokkere chatten ved at trykke på chatskiltet når det er ledigt og så aldrig kommer videre til selve chatten.
Jeg håber du vil prøve at give chatten en chance mere, og næste gang kan du måske prøve at lade være med at skrive alder og køn inden du trykker videre. Så kommer du nemlig hurtigere ind i rummet. Så kan du altid sige din alder og dit køn når du komer ind til rådgiveren.
Mange hilsner
Niels-Christian