ØH....hvad har I gang i?!??!!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Øh...jeg har skrevet et spørgsmål om gener ved menstruation og fået en surt svar tilbage, at jeres lægebrevkasse er lukket, pga ferie. Nu ser jeg så, at en pige sender spørgsmål ind i "inderst inde" og det handler om vægttab og læser man svaret, så kunne man tænke, at det er en der ved noget om vægttab osv- Jeg undres bare over, at I ikke giver hende sammen besked. For det er da underligt når hendes spørgsmål handler om vægttab og menstruation!
Jeg synes jeres tone er uacceptabel i svaret til mig, som så ikke var et svar alligevel!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du undrer dig.
Jeg vil starte med at sige at svaret på ingen måder var tiltænkt som surt, og det er rigtig ærgerligt at du har læst det sådan.
Der er faktisk lige udgivet to spørgsmål om menstruation i  Ondt Inderst inde, som slet ikke hører til der. Det er nemlig spørgsmål som er stillet i lægebrevkassen før den lukkede lørdag morgen.
Når de så alligevel lå i en anden brevkasse er det fordi vores system automatisk sender spørgsmålet ud i en af de åbne brevkasser når der er kommet svar, hvis brevkassen det oprindeligt er stillet i er lukket. Fordi Ondt Inderst Inde ligger øverst på brevkassesiden, er det den svaret fejlagtigt bliver udgivet i.  Det bliver måske lidt teknisk nu, men der har du forklaringen.
Hvis du kigger igen er spørgsmålet, omkring kcal, nu flyttet tilbage til lægebrevkassen, hvor det hører hjemme.
Håber du finder svar og hjælp hos egen læge inden, og ellers er du som sagt velkommen til at skrive i lægebrevkassen igen fra d. 14. august.
Mvh. Cyberhus-teamet