???
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej anni jeg elsker jeres hjemmeside og bruger den dagligt en jeg har lige et par spørgsmål 1. hvorfor er chatrådgivningen aldrig open den er altid optaget? 2. hvor lang tid går der før man for svar på sine spørgsmål til brevkasse? 3. må man spørge den man snakker med på chat om det er en dreng eller en pige? 4. gemmer i ens email sådan at i kan se alle de spørgsmål jeg fx har sendt ind sammen? knus Cyberhus elskeren ps tak for alle de gode råd:)

Svar:
Hej cyberhus elskeren :-)
Dejligt at læse du er glad for at bruge Cyberhus.dk og kan bruge vores svar. Jeg skal forsøge at besvare dine spørgsmål her:
1) Chatten er tit optaget fordi mange er glade for at bruge den. Vi har lige øget åbningstiden så vi nu også har åben om fredagen. Håber du dermed nemmere kan komme igennem til chatten.
2) Vi besvarer alle spørgsmål indenfor 10 dage.
3) Du må gerne spørge om den du taler med i chatten er en mand eller kvinde. De spørger også dig om du er en dreng eller pige for bedre at kunne rådgive dig.
4) Nej, vi gemmer ikke alle dine mails (du mener nok brevkassespørgsmål?) så vi kan se hvilke spørgsmål du samlet har sendt ind til os. Rådgiverne kan slet ikke se din mailadresse hvis du f.eks. har skrevet din mailadresse i brevkassen i forbindelse med et spørgsmål.
Håber det var svar på dine spørgsmål - ellers skriv gerne igen :-)
De bedste hilsner herfra,
Anni M.
Cyberhus