?

brevkassespørgsmål

?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hvad for nogle iting laver cyberhus om i 2011

Svar:

 Hej dreng 14 år,

Nogle af de ændringer der kommer til at ske i år bliver:

Vi kommer til at forbedre debatterne. Du kan faktisk være med til at komme med respons på de nye ikoner til siden ved at skrive her på siden.

Alle værelserne på Cyberhus får nyt flash, så det både bliver sjovere og nemmere at finde rundt.

Forsiden bliver forbedret med nogle bokse med udtræk fra brevkasser, debatter m.m. så man med det samme kan se hvad der er sker af nye ting rundt i huset.

Så kommer der til at være en klarere grafisk opdeling af ung-til-ung rådgivningen og voksen-til-ung rådgivningen.

Og, endelig håber vi på at der kommer nogle nye muligheder for at chatte. Vi arbejder på at udvikle nogle nye chat-funktioner.

Det var nogle af de ting der kommer til at ske i 2011 - skriv endelig igen hvis du har flere spørgsmål eller nogle gode ideer som vi også kan bruge :-)

De bedste hilsner herfra,

Anni M.