???
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Anni. Jeg har skrevet to stedet i brevkasser og har fået svar, men det står kun på mail og ikke i brevkassen er der nogle grund for det? God sommer.

Svar:
Hej pige 18 år,
Dejligt du spørger når der er noget du forundres over. Du spørger om der er nogen grund til, at du kun har fået svar tilsendt på mail, men at svarene ikke står på hjemmesiden.
Vores brevkasse-system er således, at en bruger kan vælge at sige ja til at modtage en mail når ens spørgsmål er blevet besvaret. I mailen er der et link til spørgsmålet, som er uploadet på hjemmesiden.
Så det ser ud til, at der i dit tilfælde er sket en misforståelse. Hvis du vil videresende de to mails du har modtaget, vil jeg forsøge at undersøge hvor der kan være sket en fejl ? Du kan sende dem til anni@cyberhus.dk.
Bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus