crush

brevkassespørgsmål

crush

brevkassespørgsmål af
isa
12 år
Oprettet 1 år 3 måneder siden

hej jer alle der. jeg er 12 og har et crush på to personer.kan man godt det

Svar:

Kære 12 årige pige

Hvor lyder det dejligt at du har et crush på 2 personer. I princippet kan man jo sagtens være forelsket i flere, men hvis man først bliver kærester med en, kan det være vigtigt at holde sig til den ene, og ikke flirte for meget med andre, da det hurtigt kan blive noget rod.

Men lige nu hvor du "bare" har et crush og en skøn følelse i maven, synes jeg du skal nyde det i fulde drag og se om noget af det kan udvikle sig til noget mere, som en kæreste fx.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål