Crush
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
jeg er en ret genert dreng og jeg har altid været venner med de populære drenge i klassen men når det kommer til piger er det helt anderledes. Jeg har svært ved at snakke med piger som jeg kan lide.
Der er en pige som jeg har et kæmpe crush på. Det var hende der startede med at kontakte mig men jeg har sådan prøvet med forskelige forsøg på at se hvor jeg står henne men jeg kan bare ikke finde ud af at snakke med hende og jeg kan slet ikke læse hende hvis i forstår. Så jeg ville bare spørge om hvordan jeg kan finde ud af om hun er ægte interesseret i mig.
Det var alt herfra :)

Svar:
Hej du Det med kærlighed er faktisk ikke så nemt igen. Så jeg kan sagtens forstå, at du spørger ind til det her med dit crush.
Det er simpelthen sådan en jungle at være i, når man har følelser for nogen og ikke ved, om de har det den anden vej. Og det kan sætte utrolig mange tanker og følelser igang. Du spørger, hvordan du kan finde ud af, om hun ægte er interesseret i dig. For du synes, du har prøvet uden held. Og at hun er svær at læse.
Det mest tydelige svar får du fra hende selv. Så hvis du vil være 100% sikker, så er det bedste bud simpelthen at spørge hende, om hun er interesseret i dig. Det er ikke nødvendigvis et nemt valg, og det kræver utrolig meget mod. Til gengæld har du et ja eller nej, som kommer fra hende selv. Om du spørger hende face to face eller du skriver, spørger igennem en veninde er helt op til dig at mærke, hvad du har det bedst med. Der er ikke en rigtig eller forkert måde at gøre det på.
Jeg krydser fingre for dig og håber på det bedste.
Mai