Crush
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Hej, Jeg står i en forvirret og måske desperat situation, det er sådan at jeg har været lun på en pige i lang tid og jeg tjekker tit hendes historier ud på Instagram for at se hvad hun laver, måske lidt stalke hende og igår tog jeg i byen selvom det ikke var meningen jeg skulle i byen og jeg spurgte dem jeg kendte om de skulle afsted fordi jeg kunne se hun skulle i byen og jeg vidste hvor hun går i byen hen men kunne ikke se hende, er det for meget gjort eller hvad synes i? Jeg ved hun er lidt lun på mig. Jeg føler at hvis jeg ikke tjekker hendes historie ud så ender jeg måske aldrig i byen den dag som hende fordi at jeg er ikke så tit i byen som jeg gerne vil.

Svar:
Hej med dig :)
Instagram og andre sociale medier er jo åbent for alle eller dem man deler dem med, så jeg tænker ikke du stalker hende helt vildt - du er bare lidt nysgerrig ;)
Du skriver at du er lidt lun på hende og at du ved at hun er lidt lun på dig -det lyder jo dejligt! Måske du skal prøve at kontakte hende via Instagram eller andet og spørge om I skal mødes en dag til en kop kaffe/cola eller gå en tur sammen i en park eller lignende. Så kan du være lidt sammen med hende i virkeligheden og ikke via sociale medier og måske lære hende bedre at hende ;)
Held og lykke med hende!
De bedste hilsner
/Trine