Cherub
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg læser serien Cherub men har læst dem alt for mange gange. Nu venter jeg til marts hvor der kommer nr 10. Kan du anbefale mig noget der minder om?? Jeg kan virklig ikke finde noget Hilsen Anonym

Svar:
Hej med dig!
TAK for dit spørgsmål!
Jeg har kun hørt rigtig godt om serien Cherup og håber, at jeg selv får læst et par stykker af dem.
Jeg kender desværre ikke nogle bøger, der minder om Cherup serien. Jeg vil anbefale dig at spørge en bibliotekar.
Er der en anden genre, der interesserer dig?
Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Toldspejlets hjemmeside, og se, hvilke bøger, der bliver anbefalet. Her anbales især genrerne fantasy, sciencefictrio og krimier.
Håber, at du kan bruge mit råd.
Mvh. Sannie