Jeg vil gerne chatte på min ipad? :-(
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej igen Cyberhus :-)
Det var mig der skrev det brev med, jeg ikke kunne logge på fra min IPad :-(
Jeg har desværre ingen andre computere til, at logge på chatten.
Hvornår tror I at I får det lavet?
Jeg er så ked af det I er de eneste der kan forstå mig og taget mig alvorligt, det er så hårdt at ikke kunne komme på chatten.
:-(
Hej igen.

Svar:
Hej igen
Øv og mere øv. Jeg er virkelig ærgerlig over at der er de her problemer med Ipad og andet Apple-udstyr lige nu. Jeg har talt med vores tekniske support, og de kan desværre ikke give et klart svar på hvornår det bliver muligt at bruge Ipad til vores chat igen.
Jeg er meget ked af at det afgrænser dine muligheder når nu du synes chatten var så brugbart for dig. Vi arbejder på at løse problemet og jeg har igen kontaktet vores support, og bedt dem om at gøre en ekstra indsats for at løse problemet....håber vi kan løse tingene hen over sommer.
Mange hilsner
Niels-Christian