Chatrådgivningen - skal jeg selv opdatere?

brevkassespørgsmål

Chatrådgivningen - skal jeg selv opdatere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Niels Christian, Når man venter på, at chatrådgivningen bliver grøn, skal man så heletiden opdatere siden, indtil chatrådgivningen bliver grøn, eller er det noget den selv gør? Vh. J.

Svar:

Hej J

Du behøver ikke selv opdatere din browser når du sidder og venter. Chatskiltet opdateres helt automatisk, og hvis der bliver ledigt skulle du meget gerne kunne se skiltet ændre sig fra gult til grønt, selv om du ikke opdaterer.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian