Chat??
brevkassespørgsmål af
Mikkel
19 år
Hej Cyberhus Findes der ikke længere end chat for dem der ikke bor i nogle af de udvalgte kommuner?? Så jeg stadig har en mulighed for at skrive med jer. Jeg kan nemmelig slet ikke sms med jer.

Svar:
Kære Mikkel
Tak for dit brev.
Du har helt ret. Chatten for de forskellige kommuner findes ikke længere. De er alle overgået til SMS rådgivning.
Gad vide hvad der gør at du slet ikke kan sms'e med os?
Er du mon bange for om du er helt anonym? I så fald vil jeg gerne sikre dig, at du er fuldstændig anonym når du sms'er til både Cyberhus sms rådgivning, og kommunernes rådgivning.
Kan du være bange for at der går for lang tid inden der kommer et svar? Du kan være sikker på at sms'en modtages og besvares så snart det er muligt. Det gøres altid hurtigst muligt.
Kender du mon andre rådgivninger du kan tale med?
Der findes fx www.headspace.dk som har en chat, hvor man anonymt kan chatte med dem, ligesom man også kan få anonyme samtaler hos dem IRL. Kunne det være en mulighed for dig?
Der findes også www.ungtilung.com som også har en chat, samt mulighed for at tilbyde nogle onlineforløb.
En sidste mulighed lige nu kunne være www.bornetelefonen.dk hvor du også fortsat er i målgruppen op til 23 år.
Jeg håber du får mod på at sende en sms, eller at tage kontakt til en af de andre rådgivninger.
Hilsen Rose