Bøjle

brevkassespørgsmål

Bøjle

brevkassespørgsmål af
Leila
12 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Alt så jeg skal have bøjle men jeg er bange for at jeg kommer til at se grim ud med bøjle

Svar:

Hej Leila

Vores læge- og tandlægebrevkasse ferielukket. Vi har altså ingen læger eller tandlæger der kan svare på spørgsmål om sundhed og sygdom.Derfor kan vi desværre ikke tilbyde dig et svar.

Vi åbner for nye spørgsmål i læge- og tandlæge brevkassen mandag d. 13. august. Indtil da henviser vi til egen læge eller tandlæge.

Mvh. Cyberhus-Teamet