Bums lignende dims over den ene bolle håber ikke det er alvorligt

brevkassespørgsmål

Bums lignende dims over den ene bolle håber ikke det er alvorligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 3 uger siden

Hvad skal jeg gøre jeg har en bums ligende ting lige over den ene bolle den er åbentbart sprunget og det bløder en lille smule jeg kan ikke mærke noget som helst og ved ikke hvad det er, jeg har ikke haft sex og det vil jeg heller ikke men håber virkelig ikke det er noget alvorligt!

Svar:

Kære dig

Det er godt du skriver herind med din bekymring, så du ikke skal gå med det alene.

Som udgangspunkt er det ufarligt at have en bums - også omkring kønsdelene. I de fleste tilfælde går de fleste bumser i sig selv igen, når den indre væske er kommet ud - altså når man har prikket hul på den. Mon du har prøvet det? Du skriver, at du ikke kan mærke noget som helst. Mon du mener, at du ikke kan mærke bumsen eller måske mener du, at du ikke kan mærke dine kønsdele? Jeg tænker umiddelbart ikke, at det er alvorligt, men hvis ikke det bliver bedre, kan det være en rigtig god idé at ringe og bestille en tid hos lægen, så han eller hun kan kigge på det.

Med venlig hilsen
Malou

Batesis billede
Malou fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål