Bukser
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Såe jeg har svært ved at finde bukser som jeg føler mig tilpas i pga. At min bule kan ses i alle mine bukser og alle dem jeg prøver. Ville bare vide om der var nogen måder at gemme den på eller nogle bestemte slags bukser, idk. Men tak på forhånd.

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan sagtens forstå at du synes det er frustrerende at du ikke kan finde bukser som du føler dig godt tilpas i.
Mit bedste råd til dig vil være at du prøver at tage ind i en rigtig herretøjsforretning (med en ungdomsafdeling) og så få ekspedientens hjælp til at finde nogle bukser til dig. Du behøver ikke at nævne at du har problemer med at bulen er synlig, for de er uddannet til at være opmærksomme på den slags ting når de hjælper dig. Så de kan hjælpe dig med at finde nogle bukser som sidder rigtig godt, og som skjuler de områder der ikke skal stjæle opmærksomheden. Det eneste minus er at bukser i den slags butikker ofte er lidt dyrere, men de er samtidig i rigtig god kvalitet. Så måske du skal overtale din mor eller far til en tidlig jule eller fødselsdagsgave.
Hvis du nu ikke lige har mod på at besøge sådan en butik, så kan du også overveje om det er fordi du køber bukser der enten sidder for stramt eller som er for små. Måske skal du prøve en større størrelse eller bukser med mere vidde omkring lårene. De meget stramme bukser til mænd har været populære længe, men det er bare ikke alle der føler sig tilpas i dem. Det er også helt ok, for tøj skal hellere være behageligt!
Jeg håber du kan bruge mit svar, og at du finder nogle bukser som du føler dig tilpas i.
Venlig hilsen Josefine