Bryst kraft
brevkassespørgsmål af
Agnes
14 år
Hejsa
jeg er en pige på 14 år og jeg har læst lidt på interneret og fundet ud af at det ikke er så sandsynyligt at få bryst kraft i min alder men tidliger i dag markedet jeg en slags boble i mit bryst og når jeg trykker på den kommer der gulligt væske ud af den og så bliver jeg nervøs kan det have noget med kraft at gøre eller er det noget man skal tage til lægen med?

Svar:
Hej Agnes
Det er rigtig godt, at du er opmærksom på din krop.
Jeg kan godt forstå, at boblen i dit bryst bekymrer dig. Derfor vil jeg anbefale dig, at du tager kontakt til din læge. Din læge vil kunne fortælle dig, hvad det drejer sig om. Så får du afklaring og skal ikke bekymre dig mere. Når man søger på symptomer og sygdomme på internettet, kan man let blive bekymret, også uden grund. Det er rigtig vigtigt at være kritisk overfor det, man læser. Det, du beskriver, kan også lyde som en helt almindelig bums, men jeg er ikke læge, og kan derfor ikke svare dig endeligt på, hvad det er.
Jeg håber, du kunne bruge mit svar.
De bedste hilsner Emilie