Brunt udflåd

brevkassespørgsmål

Brunt udflåd

brevkassespørgsmål af
Pige
15 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej.

Jeg er en pige på 15 der er lidt nervøs om der er noget galt med mig. Jeg er meget parnoid så helst ikke skræm mig <3

Sagen er den at jeg nu har haft brunt udflåd hver dag i lidt under en uge. Så vidt jeg ved er det startet dagen efter min frugtbare fase/ægløsning. Det kommer kun om dagen.. (altså det kommer ikke når jeg sover) Det lugter ikke anderledes end normalt hvidt/gemmensigtigt udflåd. Jeg kan godt nøjes med at have et trusseindlæg i. Det skal lige siges at ikke ikke har haft sex.

Jeg har prøvet at google lidt, men har ikke kunne finde noget... og det gør mig bare med nervøs....

Hilsen en bange ung pige.

Svar:

Hej

 Bare rolig, det du beskriver virker helt ufarligt! Det lyder som at dit udflåd kunne være en lille smule blodtilblandet, da gammelt blod får en brunlig farve.

Det kunne skyldes en lille forstyrrelse i din menstruationscyklus, hvilket er fuldstændigt normalt og almindeligt i din alder. Sandsynligvis forsvinder det af sig selv, muligvis først efter din næste menstruation.

 Mvh

Rebecka

Rebeckas billede
Rebecka har svaret på dette spørgsmål