Brunligt udflåd

brevkassespørgsmål

Brunligt udflåd

brevkassespørgsmål af
Sarah
29 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej Jeg har den sidste uges tid haft brunligt udflåd og er lidt bekymret for det. Jeg har sprunget en p-pille periode over, altså har ikke holdt pause. Det startede nok dag 2 inde i en ny p-pille pakke. Er det meget normalt eller skal jeg være bekymret? Ved godt det ikke er så godt ikke at holde pause. Så vil anbefalingen være at jeg stopper med pakken nu og får min menstruation? På forhånd tak for svar. Vh Sarah

Svar:

Hej Sarah

Vi kan desværre ikke tilbyde dig et svar på dit spørgsmål. Cyberhus er et rådgivningstilbud for unge mellem 9 og 23 år. Vi garanterer at alle indenfor den målgruppe får svar, men for at vi kan holde det løfte, bliver vi nødt til at sortere spørgsmål fra voksne, udenfor målgruppen, fra.

Vi henviser i stedet til egen læge.

Mvh. Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål