Brun plet på penis

brevkassespørgsmål

Brun plet på penis

brevkassespørgsmål af
Den nervøse
17 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej... Jeg har haft sex med min nye kæreste et par gange nu. Alle gange har været med kondom, men her i går opdagede jeg at jeg havde fået en brun plet på min penis, men det var på forhuden og ikke på selve penisen. Jeg troede det bare ville gø væk, men i dag har jeg stadig denne plet... hvad kan det skyldes da vi havde kondom på ved samleje!?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål!

Det er fornuftigt af jer at bruge kondom - og det beskytter også mod mange kønssygdomme. Det lyder mest af alt som et lille nyt modersmærke, du har fået på forhuden. Der kan man få modersmærker, ligesom man kan få på resten af kroppen. Hvis det generer dig, vokser i størrelse, gør ondt eller på anden måde bekymrer dig, synes jeg, du skal få din egen læge til at se på det.

Kærlig hilsen
Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål