Brug for en til at hjælpe mig af med sorgen ...

brevkassespørgsmål

Brug for en til at hjælpe mig af med sorgen ...

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus .. Jeg har haft noget kørende med en dreng i lidt over to år, jeg har svært ved at glemme ham selvom det er lang tid siden han gjorde det forbi. Han ville være venner med mig men det kunne jeg ikke klare. Jeg savner ham inderligt meget og jeg skrev en stil om det i november måned hvor jeg skulle skrive en stil om det at miste, fordi en fra min klasse lige var død . Ved ikke om i har hørt om det, drengen hed Samer? But anyway, jeg ønsker at nogen læser min stil så de kan hjælpe mig af med smerten s; . Det er sådan at jeg har fået kæreste på igen og selvfølgelig er jeg forelsket i ham , men det er og bliver aldrig det samme . Måske kunne jeg få en e-mail jeg kunne sende stilen til? Mvh. Den ullykkelige .

Svar:

Hej med dig

Det kan være rigtig svært at miste en man elsker og det kan være svært at komme over. Min brevkasse handler om når man mister nogen fordi de dør og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde". Det er rigtig gode til at snakke om sådan nogle følelser som du oplever lige nu.

Du kan finde deres svar der inden for den næste uge..

Venligst

Charlotte