Brevkasser igen

brevkassespørgsmål

Brevkasser igen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg skrev til brevkassen "når det gør ondt inders inde"... men det går nok, jeg overlever (:

Svar:

 Hej igen

Jeg er næsten sikker på at dit svar ligger et eller andet sted og er allerede udgivet.
Kan du huske hvad dit spørgsmål hed, eller hvad det handlede om. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at finde dit svar, men vi får ca 150 spørgsmål hver måned, så hvis jeg skal finde frem til det bliver jeg nødt til at vide lidt mere.

Mange hilsner

Niels-Christian