Brevkasser

brevkassespørgsmål

Brevkasser

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej(: Der står at der kan gå op til 14 dage inden man får svar i jeres brevkasser, men jeg har ventet i 3 ½ uge nu... kan i ikke gøre et eller andet for at det går lidt hurtigere? knus

Svar:

 Hej Anonym

Det er godt nok også lang tid du har ventet og det er bestemt ikke meningen. Vi har ikke nogen spørgsmål liggene i vores system, der er så gamle,  som ikke allerede er udgivet, så noget må være gået galt.

Hvis du kan fortælle lidt mere om hvilken brevkasse du skrev til, hvad spørgsmålet hed eller hvad det handlede om skal jeg se om jeg kan finde ud af hvad der er sket.

Mvh.

Niels-Christian