boner
brevkassespørgsmål af
carl
11 år
hvorfor har jeg boner på hele tiden det er meget sjovt at have boner på man i længer perjoder kan det gøre meget ondt er det normalt

Svar:
Hej Carl
Jeg kan godt forstå du lige vil være sikker, men du kan være helt rolig. Når man kommer i puberteten sker der en masse ting i kroppen, og det der med at man får boner hele tiden, er fuldstændig almindeligt og normalt.
Hvis man har boner i lang tid, kan det godt spænde rigtig meget, og man kan godt blive øm. Det er også helt almindeligt, og fuldstændig ufarligt.
Jeg kan garantere dig at det her med boner på alle mulige tidspunkter, er noget alle drenge oplever. Hvis de andre drenge du kender ikke allerede har prøvet det, så kommer de til de inden så længe, for det sker bare for alle.
Mange hilsner
Lasse