Boganmelder?

brevkassespørgsmål

Boganmelder?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej studievejledere. Jeg vil meget gerne have et lille fritidsjob som boganmelder. Jeg ved bare ikke, hvorhenne på nettet jeg kan finde ud af hvem jeg kan blive det for, hvorhenne, hvor meget (eller OM man) tjener noget på det. Jeg håber, at I kan hjælpe mig. Kender I andre små-jobs jeg kan have? Jeg har væet omdeler, og er hundelufter. Hilsen Mig

Svar:

Hej med dig...

Det lyder som en rigtig god ide at finde et fritidsjob og en spændende ide at blive boganmelder. Jeg har sendt dit spørgsmål over til Claus i "sport og fritid", fordi han svarer på spørgsmål om fritidsjobs.

Du kan finde hans svar inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus