Bobbel på læben

brevkassespørgsmål

Bobbel på læben

brevkassespørgsmål af
Ole
15 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Jeg har i flere år gået rundt med en slags blod bobbel på læben som er meget irriterrende. Den kom fordi jeg bed meget hårdt i min læbe, og vil spørge om der er noget jeg kan gøre for at få den væk.

Svar:

Hej spørger,

Det lyder vældig irriterende. De fleste af os kan komme til at bide os selv i læben (andre bider negle) og det er nemt at holde sår ved lige, hvis man kommer til at pille ved såret og så forsvinder det ikke.

Med hudforandringer er det oftest nødvendigt at få det tilset af en læge i den virkelige verden som derefter vil kunne hjælpe dig videre.

Kontakt din egen læge efter nytår med henblik på en tid

Venligst Louise

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål