Bløder når jeg får (halvt) finger

brevkassespørgsmål

Bløder når jeg får (halvt) finger

brevkassespørgsmål af
Rakel
15 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Jeg har en kæreste som jeg rigtig godt kan li'. Vi tager tingene meget roligt frem og har stadig undertøj på nå vi ligger og kysser osv. Her de sidste gange har både han og jeg oplevet at have nogle få svage røde pletter på dynen og lagnet. Han giver mig på en måde finger hvor vi stadig har et stykke undertøj imellem. Det gør ikke ondt, og her sidste gang var der blod i trussen, på dynen og hans fingre. Ingen af os har haft sex før heller. Jeg ville høre om det er noget jeg skal bekymre mig om og om i ved hvad det kunne være?

Svar:

Hej Rakel

På det du fortæller om jeres samvær, så lyder det som om det er din jomfruhinde, der har blødt lidt.

Det er helt normalt og ufarligt.

Når man har sex de første gange går jomfruhinden hos kvinden i stykker. Det er en lille, tynd fold der indvendig dækker over skedeåbningen.

Jeg tænker at det samme er sket selvom din kæreste kun har brugt sine fingre og ikke sin penis.

Det kan godt ske igen, også når I engang får lyst til egentlig samleje men vil forsvinde når I har været sammen nogle gange.

Det er som sagt helt ufarligt og naturligt, så det skal du ikke bekymre dig om.

MVH

AmandaSNs billede
Lotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål