blowjob og bøjle
brevkassespørgsmål af
Pigen med bøjle
15 år
hej Cyberhus. jeg er en pige på 15 og jeg elsker at give andre blowjobs. jeg har togskinder og forleden dag gav jeg en dreng et blowjob. han havde rigtig meget hår på pikken og de sad så fast i min bøjle, så jeg kom til at rive dem af før han overhovedet var kommet. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for det gjorde rigtig ondt på ham, men jeg kan godt lide at give blowjobs. Kærlig Hilsen pigen med bøjle

Svar:
Hej med dig,
Det er helt forståeligt, at det er noget du tænker over, når du har bøjle på. Som udgangspunkt burde der ikke være flere problemer ved at give blowjobs, selvom du har bøjle på end hvis du ikke havde. Det eneste du kan gøre, hvis du er bange for at opleve samme situation igen er enten ikke at give blowjobs mens du har bøjle på (og det lyder ikke til det er noget, du har lyst til at stoppe med) eller at være meget forsigtig og forsøge at dække bøjlen til med læberne. Hvis drengen er én, du har tænkt på at være sammen med flere gange, og han rigtig gerne vil have blowjobs, så er en anden mulighed, at han barberer sig. Men alt dette skal naturligvis være noget I begge har lyst til.
Da det lyder til, at det er noget, du rigtig gerne vil, tror jeg det bedste råd jeg kan give dig er, at du er lidt forsigtig næste gang.
Jeg håber, at du fik svar på dit spørgsmål.
Mange hilnser
Stine