Blogger

brevkassespørgsmål

Blogger

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Dem som blogger hos jer af de unge, har i nogensinde set noget af dem IRL hvis ja hvem ? Elller har de selv haft problemer inden på livet siden de vælger at blogge ved jer? Vi spørg bare fordi vi er nys Emilie & Emil.

Svar:

Hej Emilie og Emil

Hvis man har lyst til at få sin egen blog her i Cyberhus, så kontakter man os her. Så ringer vi til den unge og får en snak om hvad den unge kunne tænke sig at blogge om og hvis den unge er under 15 år, skal de have lov af deres forældre.

Det vil sige, at man kan ikke være anonym når man blogger i Cyberhus og vi skal have telefonnummer og fuld navn. Men vi behøver ikke at mødes irl.

Ungebloggerne har ikke nødvendigvis haft nogle bestemte problemer inde på livet, men de interesserer sig for et eller andet som de gerne vil dele med alle os andre.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian