Blog

brevkassespørgsmål

Blog

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hey. jeg ved ikke om det her er det rigtig sted at skrive, men jeg er kommet til at tænke på noget Dem som skriver i deres blog, hvem er det som for flest læser? I alle de blogs de laver, ved i det ? Hilsen Kathrine.

Svar:

Hej Katrine..

Det er et meget godt spørgsmål, men faktisk lidt svært at svare på, fordi det svinger rigtig meget. For det første skrive alle ungebloggere om forskellige ting hele tiden og derfor kan der være mange der læser med på et blogindlæg og måske lidt færre på et andet.

Ungebloggerne skriver lige fra små dagligdags ting, om computere/IT til store tanker om livet og om det at være ung i dag. Og det er super fedt synes jeg, fordi så er der noget for alle.

Men faktisk bliver alle blogsene læst af rigtig mange unge og det er ikke unormalt at et blogindlæg bliver læst af 30-50 unge..

Jeg håber det var svar nok..:)

Venlig hilsen

Erroll