Bliver jeg blind?
brevkassespørgsmål af
Freja
16 år
Hej, mit navn er Freja og jeg har brug for noget vejledning.
Dyrkede sex med en ret lækker pige, hvilket selvfølgelig var dejligt.
Det var lige indtil, at jeg fik hælen fra hendes stilet i øjet.
Av, av, av... Det svider sgu stadigvæk og mit syn er blevet helt sløret.
Hvad gør man?
Skal jeg kontakte en læge og hvad skal jeg fortælle vedkommende?

Svar:
Hej Freja
Av, det lyder ikke rart. Jeg tænker du allerede er godt på vej til at have svaret selv. Ja, du skal kontakte din læge. Du kan have fået en rift i øjet, eller noget andet der kræver behandling. Der er tusinde måder man kan være uheldig at få en stilet hæl i øjet på, så jeg tænker ikke du behøver fortælle om sex-delen. Bare sig at din veninde svingede med sine sko, og du så fik hælen i øjet.
Det vigtigste er at du kommer til lægen, så du lige kan få tjekket om alt er okay.
Mange hilsner Julie