blank
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej cyberhus.dk jeg har brug for hjælp. Jeg har gået til håndbold i ca. 4-5år jeg ved bar ikke om det er det jeg vil mere synes jeg ikke gider det så meget mere har ikke været der i et stykke tid, men der er manget af mine venner der går til det så hjælp mig med at finde ud af hvad jeg skal gøre hilsen jonathan

Svar:
Hej Jonathan
Fedt du har trænet håndbold og været aktiv så længe. De mennesker der har trænet fra en tidlig alder, har kæmpe gavn af det senere som voksne. Derfor vil jeg også foreslå dig, at du ikke helt stopper med at træne eller dyrke motion.
Mange gange sker det, at man bliver træt af den sport man træner og har brug for lidt pause fra det. Det er helt naturligt. Nogen vender tilbage bagefter og glæder sig, mens andre finder noget de syntes er sjovere.
Så det kunne måske være en mulighed for dig at tage en kort eller længere pause fra håndbold og prøve noget andet.
Selvom dine venner træner håndbold, er det ligeså vigtigt at du tænker på hvad du gerne vil. Hvis det ikke længere er sjovt og fedt at træne, er det måske tid til at komme videre med noget du syntes er sjovt.
Håber du kan bruge mit svar og kommer igang igen med det du nu finder ud af du vil.
Bedste hilsner
Claus