Blandet

brevkassespørgsmål

Blandet

brevkassespørgsmål af
Et navn:)
12 år
Oprettet 2 år 3 uger siden

Hej jeg er en pige på 12 snart 13 år og jeg vil bare gerne vide hvad jeg kan bruge til at onanere med og jeg har gjort det siden jeg var 11 ca. men jeg vil bare gerne vide hvad kan man bruge til at onanere med?? - mig:)

Svar:

Hej med dig

Det er rigtig fint, at du er begyndt at udforske det seksuelle, ved at onanere - det er nemlig en rigtig god måde at lære sig selv og sin egen krop at kende på. Der findes mange forskellige måder man kan onanere på som pige, så det kan være fint at prøve forskellige ting af, så man kan finde ud af hvad der føles rart og hvad der ikke gør. Man kan bruge forskellige ting til at onanere med, det er faktisk kun fantasien der sætter grænser - men det er naturligvis vigtigt lige at være opmærksom på at det ikke er noget som på nogen måde kan være skadeligt eller farligt, og så er det også en god idé at putte et kondom ud over, hvis man stikker noget op i sig selv. Nogle eksempler på hvordan man kan onanere, er fx ved at bruge vandstråler fra brusehovedet eller bruge en pude til at "gnubbe" frem og tilbage. Du kan læse mere om onani her - her står også nogle ideer til, hvad man kan bruge til at onanere med.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Mange hilsner

Freja

Frejas billede
Freja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål