besvarer i ik spørgsmålene som de kommer??

brevkassespørgsmål

besvarer i ik spørgsmålene som de kommer??

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

jeg stillet et spørgsmål til en brevkasse men jeg har ik fået nogen svar indnu men jeg kan se at nogen som har spurgt efter mig har fået svar. Svarer i dem ik efter rekkefølge eller hva?

Svar:

Hej med dig..

Det kan jeg godt forstå du lige undrer dig over og derfor er det super du spørger.

Jo det prøver vi på, men sommetider kan rækkefølgen godt ændre sig en smule. Det er fordi der kan sidde en rådgiver i en brevkasse og tænke, at det der spørgsmål nummer tre ved jeg rigtig meget om og vil rigtig gerne svare på.

Og så kommer der en anden rådgiver lidt senere, som så tager det første spørgsmål. Derfor kan der sommetider godt være lidt forskel på rækkefølgen. Men du skal nok få dit svar..:)

Jeg håber det var svar nok..

Venlig hilsen

Erroll