Bedstevenindes bror?

brevkassespørgsmål

Bedstevenindes bror?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Kære brevkasse. For et par dage var jeg sammen med min bedsteveninde (som jeg er hver evig eneste dag) og hendes storebror, men han sad i midten af sofaen, min veninde til den ene side og mig til den anden, men jeg har altid haft en lille svaghed for ham, men vi begynder så at holde i hånden under dynen så min veninde ikke kunne se det, han putter så sin hånd på mit lår og begynder så at rykke sin hånd længere op, og begyndte så at "masser" mig "der", og han prøver at putte sin hånd ned i mine bukser, altså han lyder respektløs og sådan men i virkeligheden virkede det bare helt anderledes, men jeg hviskede "nej" til ham, og stoppede og lagde bare sin hånd på mit lår, mig og min bedste veninde, hans søster ryger sammen sådan hver dag, og mødtes også med ham igår (dagen efter) og skal sikkert også idag, jeg ved min veninde ville være glad hvis vi fik noget, men nu ved jeg jo ikke fordi jeg afviste ham, og han godt ved jeg ikke er jomfrue og sådan sååe. - hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil have en chance hos ham?

Svar:

Hej med dig

Jeg springer lige ud i det. Som jeg forstår dig er du interesseret i at få noget kørende med din venindes storebror, men er i tvivl om dine muligheder, fordi du afviste ham i sofaen.

Jeg synes ikke der bør være noget i vejen for at du kan få noget med ham, hvis du gerne vil. Jeg synes ikke der er noget i det du skriver der viser at du har afvist ham fuldstændig. Du har sagt nej, til at han skulle tage sin hånd ned i dine bukser, i lige præcis den situation, hvor hans søster/din veninde sidder lige ved siden af.
Det handler ikke om at du afviser ham, men at du ikke har lyst til at der skal ske noget i lige præcis den situation. Det kan han garanteret også sagtens se. Hvis ikke han kan forstå og acceptere at du sagde nej, er han ærlig talt ikke vær at samle på. Jeg er sikker på han sagtens kan forstå at situationen var ret akavet, og at det var derfor du sagde fra.

Hvis du har lyst til at der skal ske noget, synes jeg du skal sige det til ham. Det er tydeligt at han er ret interesseret i dig, så det letteste vil nok være at hoppe ud i det, og sige det som det er.

Held og lykke med det :)
Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål