Barbering
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej,
jeg har fået hår under armene - og vil gerne have dem væk
jeg tænkte på at barbere dem væk - men ved ikke om man skal bruge barberskum eller om man skal gøre det i badet?

Svar:
Kære pige
Du kan sagtens barbere dig under armene i badet. Du behøver ikke at bruge barberskum, men sørg for at have en ren skraber. Nogen kan godt lide at bruge hårbalsam til at komme på inden barbering, så skraberen glider nemmere. Efter du er kommet ud af badet, kan du duppe dig under armene med et håndklæde og smøre dig med en roll-on deodorant i stedet for en spray deodorant, da det kan komme til at svie.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Lucia