Arbejde! HJÆLPPPPPPPPP

brevkassespørgsmål

Arbejde! HJÆLPPPPPPPPP

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hejsa kære BrevKassse, står lidt med et problem angånede arbejde.. Kunne godt tænke mig og prøve noget andet ( har en stilling lige pt), ved bare ikke hvor jeg skal søge hen eller noget, og vil første sige mit nuværene job op når jeg er sikker på et nyt job et andet sted, en af mine problemer er jeg ikke kan lave et opslag på fx facebook fordi jeg er venner med mine arbejdeskíver der.. Har i andre idere til hvad jeg kunne gøre da jeg står og helst gerne skal væk fra dette firma og vil ikke kunne gå arbejdesløs rundt da jeg har ting der skal betales vær månede som andre normale mennekser..

MVH den forvirrede dreng.

God jul & nytår! :)

Svar:

Hej

Du skal lige vide at man kan faktisk godt afgøre hvem der får ens opslag på facebook. Når du deler, så tikker man de personers bokse fra, som ikke skal have meddelelsen. Du kan også bruge linkedin, som er mere for bereget på jobsøging. Det tager lidt tid at oprette og få kontakter, inden dette forum kan bruges optimalt. Du kan også prøve jobportalen ungarbejde.dk, der specialiserer sig i arbejde til unge under 18 år.

Håber du finder et nyt job. Der skal nogen gang en del kreative tiltag til. Held og lykke.

Godt nytår til dig!
Sara

Lilians billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål