Ano 12

brevkassespørgsmål

Ano 12

brevkassespørgsmål af
Ano 12
12 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Hej hvorfor jers gruppe chat ikke onlin 2 gange om ugen ligesom på girltalk ? Jeg ikke mulighed om torsdagen da jeg danser hiphop og går til gymnastik og når jeg færdig er kl 21 og min kontakt person på mit opholdsted tager min mobil der da vi ikke må ha dem fra 21 før næste morgen gad godt være med i jers chat

Svar:

Kære dig

Tusind tak for dit brev. Vi bliver så glade når vi hører at vores gruppechat er populær, og at I gerne vil have flere åbningstider.

Gruppechatten har tidligere været åben to gange om ugen, men dengang var det lidt svært at få fuld opbakning til begge dage. Men tiderne er skiftet, og gruppechatten er anderledes nu, så måske er det på tide at vi igen skal holde mere åbent.

Jeg vil helt sikkert tage dit spørgsmål op på vores Cyberhus-team, og så ser vi hvad vi kan gøre - det er bare så fedt at du skriver, så vi kan få en bedre fornemmelse af hvad I unge gerne vil. Cyberhus er jo nemlig til for jer.

Jeg vil også lige sige at det lyder til at du har en rigtig fed torsdag aften med både gymnastik og hiphop!

Kærlig Hilsen

Signe