Analsex

brevkassespørgsmål

Analsex

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

Hvor normalt er analsex? Er det kun i porno eller er det også noget som voksne har tit i virkeligheden?

Svar:

Hey Anonym

Rigtig godt spørgsmål, som der helt sikkert er mange der tænker over. Hvis man ser porno fylder analsex en del, og det kan godt give et lidt skævt billede af hvordan det i virkeligheden er. Da du er en ung kvinde vil jeg, i mit svar tage udgangspunkt i hvad undersøgelser og statistik siger om kvinders forhold til analsex. Nogle undersøgelser viser at 35-40 procent af kvinder har prøvet analsex. Men at man har prøvet analsex, siger jo ikke så meget om, hvor normalt det er, for hvis man kun prøver det en enkelt gang, så er tallet jo lidt misvisende. Andre undersøgelser, hvor man spørger kvinder over 35, fortæller at det er under 15 procent der har haft analsex indenfor den seneste måned, hvilket jo ikke er ret mange.

Hvis jeg skal prøve at sætte flere ord på tallene, vil jeg sige at under halvdelen af alle kvinder har prøvet analsex. Mange eksperimenterer med forskellige former for sex, og derfor er det måske også meget almindeligt at flere unge, end ældre har analsex. Kigger man nærmere på voksne kvinder over 35 er det forholdsvis få, der regelmæssigt har analsex.

Så altså...analsex, kan være frækt, spændende og dejligt, hvis man har lyst til at prøve det af. For nogle er analsex, en del af en fræk fantasi. Mange oplever måske at oplevelsen ikke helt lever op til fantasien, hvilket måske også er årsagen til at der bliver færre, der har analsex, i takt med at alderen stiger. Der er også nogle der nyder analsex hele livet. Men det billede, man godt kan få, hvis man ser porno, at analsex er noget alle har(og kan lide) er ikke korrekt. Der er stadig et flertal af både kvinder og mænd der ikke har analsex.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål