Anal

brevkassespørgsmål

Anal

brevkassespørgsmål af
Marcus
14 år

Jeg prøvede at stikke nogle fingre op i min numse og det følte bare super godt men er jeg så nøsse for er synes ikke at mænd er lækre men jeg kan bære godt lide at få ting op i min numse😁

Svar:

Hej Marcus

Det lyder som om du er begyndt at eksperimentere med, hvad der føles rart, og det er bare helt naturligt.

Man kan sagtesn synes at det føles dejligt at stikke noget op i numsen, selv om man er hetroseksuel...altså til piger.

3-5 cm oppe i mandens endetarm sidder der et punkt, som mange kalder G-punktet. I virkeligheden er det en lille kritel der hedder prostata, som man kan ramme med en finger eller andre ting. Og for rigtig mange mænd er det altså noget der føles virkelig dejligt, og det er fuldstændig ligegyldigt om man er til mænd eller ej. Du kan læse mere om G-Punktet i artiklen her, der både fortæller om hvor det sidder hos piger og drenge.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål