Anal

brevkassespørgsmål

Anal

brevkassespørgsmål af
Kasper
14 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hej jeg kunne godt tænkte mig at prøve at stikke min finger op i min numse. Synes bare det virker lidt ulækkert. Er det farligt hvis man nu fx tager en plastikhandske på fingeren og så stikker den op???

Svar:

Hej Kasper

Super fedt du skriver og spørger om det her. Jeg tror nemlig der er mange andre der også har lyst til at eksperimentere med at stikke en finger i numsen, så det er cool at du har modet til at spørge.

Der er ikke noget farligt eller mærkeligt ved at stikke en finger i numsen, når man onanerer. Det er helt almindeligt for både piger og drenge.
Der er selvfølgelig en risiko, for at der kan komme lidt afføring på fingeren, men hvis du nu sørger for at gå på toilet før du skal onanere, er risikoen mindre.

Men det er helt rigtigt at du altid kan tage noget på fingeren, for at være helt sikker. Det bedste ville være et kondom, fordi det er lavet til at komme ind i kroppen. En latex handske kan også være helt fin. Det er vigtigt at det er bløde gummihansker. Man kan eksempelvis få plastikhansker, som dem man bruger når man blander slik. De er ikke beregnet til at komme ind i kroppen, og dem vil jeg IKKE anbefale dig at bruge.
Hvis du bruger en handske SKAL du smide dem ud bagefter. Der er rigtig mange trælse bakterier i tarmen, som er fine, så længe de er i tarmen. Men de er ikke gode at få andre steder hen, og det kan godt ske, hvis man bruger nogle hansker som ikke er engangs.

Håber du fik svar.
Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål