alvorligt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er en pige på 13år
her den anden dag mærkede jeg mit bryst var hårdt, og som min nippel blev trukket lidt indad, en form for spænding, hvad kan det være?

Svar:
Hejsa
Mange tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå det undrer dig; jeg må indrømme, at jeg ikke har nogen god forklaring, men det lyder ikke så alvorligt.
Hvis det kommer igen synes jeg dog, at du skal fortælle det til din mor, far eller en anden voksen, du er tryg ved, de kan hjælpe dig med at få en tid ved lægen. Det er også en mulighed, at selv bestiller en tid ved lægen og tager alene derhen, men jeg tror det er rart, at have en voksen med.
Mange hilsner
Eva