Afvist
brevkassespørgsmål af
Camilla
22 år
Kan man. Stå stærk med en advokat. Kæmper om at få min søn hjem eller se ham igen da min søns plejefamilie har straffe ham

Svar:
Hej Camilla
Du fortæller ikke så meget, men jeg tænker at det altid kan være en god idé at have hjælp fra en advokat, når man står i en situation som din.
Jeg tænker at du kan prøve at starte ud med at kontakte Mødrehjælpen. De tilbyder gratisk juridisk bistand. Det vil sige råd og hjælp i situationer, hvor man kunne have brug for en advokat, i forhold til sager omkring børn.
Jeg tænker at de kan fortælle dig mere om dine muligheder for hjælp fra en advokat, og hvor du kan gå hen og finde den hjælp. Du finder mødrehjælpens rådgivning her
Mange hilsner hilsner
Niels-Christian