75%
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hvad betyder det når der står "75% af normalvægten" Jeg er 16 og er ca. 1.65 cm hvad er min normal vægt så? og hvordan finder man ud af hvad 75% af ens normal vægt er.. På forhånd tak.. - Anja

Svar:
Kære pige 16 år.
Tak for dit spørgsmål.
Desværre kan jeg ikke svare ud fra de oplysninger du sender.
Jeg må vide mere om , HVOR det er du har læst det ? Vil du beskrive det nærmere for mig ?
Ud fra din alder og din højde, kan man måske nok sige noget om normalvægten, MEN vi er forskelligt bygget og derfor kan det variere en del.
Det er en god ide at besøge din læge og spørge hende, fordi hun så kan se din kropsbygning. Så kan du få et mere præcist svar.
Dbh Else Marie
Skrevet 19/1-09 af pige 16 år