AT 6 eksamen

brevkassespørgsmål

AT 6 eksamen

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej!

jeg går i 2g og har virkelig brug for hjælp, jeg skal snart op til eksamen og skal skrive en synopsis til min eksamensogave.

Problemet er så at min opgave indeholder meget samfundsfag, og jeg er virkelig dårlig til samfundsfag!

jeg undrer mig nu over om i kan definerer hvad en kommunist og nationalist er? jeg harnemlig søgt mange steder med syntes det er virkelig indvinklet! ved ikke rigtigt om jeg skriver ind til det rigtige sted men jeg har bare stærkt brug for hjælp da det er min afgørende eksamen :-(

!!

Svar:

Hej med dig

Det kan godt være svært at få de definationer på plads, så super godt at du spørger, når det ikke lige er lykkes at finde svaret andre steder. Desværre svarer vi ikke på lektiespørgsmål her i brevkassen... det handler mere om uddannelser og fremtiden på den måde. Men jeg synes du skal smutte forbi lektier-online.dk. Her kan du få hjælp til dine lektier.:)

God eksamen til dig

Vh

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål