2 spørgsmål
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cuberhus.
Jeg har lige 2 spørsmål jeg håber jeg kan få svar på?
1. Jeg vil gerne købe en “pocket pussy” men har ikke personligt kredit kort så mine forældre ikke ser det, skal jeg tage snakken eller vente?
penis størrelse min penis er 7 cm ikke stiv og 14 stiv er det en fin nok størelse for en 13 årgie?

Svar:
Hej med dig, tak for dit spørgsmål til brevkassen.
Det er helt normalt at have lyst til at udforske sex, og rigtig fint at du har lyst til at udforske onani med sexlegetøj. Ift. køb af sexlegetøj er der i Danmark indført en aldersgrænse på 16 år, hvilket betyder, at du ikke selv må købe det, heller ikke hvis du havde dit eget personlige kreditkort.
Som du selv skriver, kan du snakke med dine forældre om, om du kan købe en med deres kreditkort. Du kender din relation til dine forældre bedst, og ved bedre end mig, hvoran de ville reagere, hvis du snakkede med dem om, at du godt kunne tænke dig at have sexlegetøj. Der er jo rigtig dejligt, hvis I har en relation, hvor dine forældre vil imødekomme dit ønske og hjælpe dig med at købe den. Det kan dog også være, at de synes, at du er for ung i og med, at der eksisterer en aldersgrænse på 16 år for køb af sexlegetøj. Hvis det er tilfældet, bliver du nok nødt til at vente, til du er 16 år og selv må købe sexlegetøj.
Alternativt kan du lave en `pocket pussy´ selv. Der er et link her, til hvordan andre har lavet en pocket pussy selv (https://cyberhus.dk/blogs/sex-lyst-erotik-blogger/kunstig-fisse). Måske det kan være en mellemvej indtil du bliver gammel nok til selv at købe en.
Ift. din penisstørrelse er den gennemsnitlige penis mellem 13 og 14 cm lang i erigeret tilstand. Dermed er din penis en helt normal størrelse, og den kan stadig vokse yderligere. Jeg tænker derfor, at din penis er en helt fin størrelse for en 13-årig.
Jeg håber, at du kan bruge svaret.
Mvh Christine