“Lav Højde” Igen Michael
brevkassespørgsmål af
Michael
15 år
INFORMATION ___________________________________________ English Oversæt Til Dansk Oversæt :Det vil sige det her har skrivet på English og har Oversætte det på dansk så derfor giver det ikke helt Mening. Tilbage til min historie ___________________________________________ Hej jeg er en 15 og 2 måned gammel dreng min far er 6'4 og min mor er 5'6 og min granddad 5'8 og bedstemor 5'6 mine onkler er 6'2 - 6'0.5 og mine søskende er 5 '8,5 og 5'10 og jeg er 5'6 Jeg startede puberteten i alderen 12-13, men jeg har ikke fået min vækst spurts Jeg er kun vokse 1 tommer om året, da jeg var 14 Jeg var 5' 4,6 til 5'5,5 og da jeg var 13 var jeg 5'3.5-5.54.5 og da jeg var 12 var jeg 5'2.5-5'3.5, så jeg har aldrig haft vækstspurt. Jeg ser meget gammel ud som en 18 årig jeg tror jeg vil aldrig være høj som min far): Jeg sover 10 timer hver dag og spiller basketball hver dag spiser sundt Jeg velsignet for gud at vokse til 6'1 - 6'2 Hvor høj vil jeg vokse til? Jeg vil gerne vokse så høj som min far

Svar:
Hej Michael
Jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide hvor høj du ender med at blive. Men det er meget svært at sige noget præcist om.
Du har skrevet tidligere, og ud fra dine forældres mål, kunne vi regne os frem til en ca. højde på 189 cm. Men du kan sagtens blive både 10 cm højere eller lavere. Men det er ganske enkelt umuligt at sige det mere præcist. Også selvom du også har mange andre familiemedlemmers højde.
Det er tydeligt at du spiser og lever sundt, og det skal du bare fortsætte med. Så er det kun fremtiden der vil vise, hvor høj du faktisk ender med at blive.
Mange hilsner
Lasse