Ødelagde jeg lige min penis?

brevkassespørgsmål

Ødelagde jeg lige min penis?

brevkassespørgsmål af
Benjamin
22 år
Oprettet 1 år 7 måneder siden

Hejsa jeg er Benjamin på 22 år. Jeg lå i min seng og onaneret til porno og da jeg kan mærke jeg skal til at få udløsning holder jeg igen for at kunne holde længere.. Pludselig kan jeg mærke at NU kommer det, den her kan man ikke bare holde igen, det var på vej op ad penisen. Men jeg holder til med hele min krop for det ikke kommer og det lykkes også. Min penis vibreret lidt da det var på vej tilbage. Jeg spiller så videre og nu jeg klar til at komme og i det jeg får orgasme og skal sprøjte fik jeg kun orgasme men Intet sperm?? Ødelagde jeg lige min egen penis der? Kh Benja

Svar:

Hej Benja

Jeg forstår din bekymring, men jeg er meget sikker på at du ikke ødelagde din penis.

Nu er der gået nogle dage siden du skrev, så mon ikke du allerede har oplevet at alt fungerer fint.

Mange tror at udløsning og orgasme er det samme, men det er det faktisk ikke. Nogle træner i at opnå orgasme uden udløsning, for at kunne få længere og dybere orgasmer.

Så umiddelbart lyder det som om du har oplevet en tør orgasme og det er ikke farligt.

Hvis du slet ikke kan få en udløsning mere, synes jeg du skal få det tjekket hos lægen, men prøv at onanere, uden at holde igen. Så tænker jeg du vil opleve at du godt kan få en udløsning.

Mange hilsner Sander

Sanders billede
Sander fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål