Æsker

brevkassespørgsmål

Æsker

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej :)

Ja, nu er jeg nødt til at skrive igen for 117. gang. *flov* Jeg har nogle æsker til at stå som jeg gerne vil dekorere, og jeg kan huske sidst jeg gjorde det (det er vist fire år siden) der malede jeg dem med en farve, og så en anden farve udover og så brugte jeg sådan noget der fik det yderste lag til at skille så man kunne se laget indenunder.

Jeg kan bare ikke huske hvad det var, der fik det til at skille - Mon du kan sige mig det?

Jeg mener det var noget jeg kom på udover de to lag maling. Mon det er noget du genkender?

Kreative hilsner A.

Svar:

Kære kreative pige.

Jeg kan ikke huske,hvad det hedder, men jeg er sikker på, at en ansat i en alm. farvehandel kan svare på dit spørgsmål.

Og du skal bare spørge, alt havd du har lyst til :-)

Kærlig hilsen Lise