Ånder

brevkassespørgsmål

Ånder

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

siden jeg har leget ånden i glasset har jeg set mange og jeg siger mange ånder. jeg er meget bange og tror det er nogen fra min familie som er død hjælp.

Svar:

Kære pige,

Jeg har selv leget ånden i glasset for mange år siden og fik også en skræk i livet.

Man skal have respekt for de ting man ikke forstår, også som du beskriver, er du blevet bange.

Men hvis jeg var dig - ville jeg sende en tanke til dem du tror du er i kontakt med, og ønske dem fred og kærlighed.... Det fik vi at vide vi skulle dengang, så ville ånderne lade os være i fred!!

Mange tanker

/Charlotte